zondag 30 november 2014

 


Hey,

Ik ben dus Isabel. Ik ben 13 jaar. En ik heb  vandaag (30 november 2014) deze blog aangemaakt.
Ik houd heel erg van reizen, shoppen, muziek, schrijven en fashion. Ik wil die ervaringen graag met jullie delen in deze blog. Ik zal even vertellen wat jullie kunnen tegenkomen op deze blog.

- reis verhalen, foto's  en tips
- shoplogs en reviews op kleding en make-up
- muziek
- diy's
- inspiratie voor je kamer
- food
- fotografie
- tips over van alles
- en nog meer leuke dingetjes

Ik zou het echt super vinden als jullie deze blog leuk vinden en er ook iets aan hebben! Dat is ook het doel dat ik wil bereiken met deze blog; andere amuseren en tips geven.

Het lijkt me leuk als jullie deze blog blijven volgen of reageren. Heb jij zelf ook een blog gemaakt, lijkt het me ook zeer leuk als jullie een link van je eigen blog reageren.

X Isabel

Het shirt van deze foto (Ed Sheeran) heb ik gekocht na zijn concert. Ik heb maat S, maar het is een wijdvallend shirt. Daarmee bedoel ik dat hij losjes valt bij de mouwen en de mouwen ook iets lager zitten dan standaard. Ik vind het echt een geweldig shirt, omdat hij natuurlijk van Ed Sheeran's album Multiply is, maar hij zit ook lekker en staat leuk bij een high waisted broek. Ik heb er 25 euro voor betaald.

http://usstore.edsheeran.com/apparel/album-x-tour-t-shirt.html

Op de bovenstaande site kan je het shirt bestellen. Ze hebben er ook veel andere leuke shirts en accessoires.

2 opmerkingen:

  1. Allereerst, bedankt voor je lieve reactie! Leuk dat je bent begonnen aan je blog! Dit is natuurlijk hartstikke leuk en spannend!
    Toen ik hieraan begon, had ik bijna geen bezoekers en dit zal de eerste weken ook zo bij jouw zijn. Doorzetten is dus tip nummer 1! Ik kreeg de meeste bezoekers via andere blogs (door reacties te plaatsen) en de website girlsscene (forums). Misschien is dit ook iets voor jouw, om je daar aan te melden en bij de forums te kijken en wat te plaatsen. Tip voor je site: Ik zou je achtergrond iets rustiger houden, zodat je tekst meer naar voren springt :) Verder heel veel succes en plezier met bloggen! x

    http://giientjeee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je leuke reactie, veel plezier met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen